سیتاد اپراتور اول خدمات‌رسان کسب‌وکارها در سازمان فناوری اطلاعات کشور

سیتاد اپراتور اول خدمات‌رسان کسب‌وکارها در سازمان فناوری اطلاعات کشور

بر اساس قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی همه دستگاه‌های دولتی موظف هستند خدماتی از جنس استعلام و خدمات فناوری اطلاعات پایه را از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات ارائه نمایند. هدف این طرح اجرایی شدن هرچه بهتر دولت الکترونیک، اجرای بهتر قوانین و ارائه خدمات به مردم و کسب‌وکارها و حفظ حریم خصوصی است. از دیگر اهداف مهم این قانون ایجاد یک بانک اطلاعاتی واحد جهت استفاده همه کشور است.

سازمان فناوری اطلاعات ایران جهت باز معرفی اپراتورهای خدمت رسان اقدام به انتشار خبری در سایت خود با عنوان “اپراتورهای خدمات رسان به کسب‌وکارها” کرده است.

لازم به توضیح است سازمان فناوری اطلاعات ایران در جهت تسهیل این امر اقدام به برون‌سپاری و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی از نوع مشارکت بخش خصوصی در قالب طرح (PPP ) و به شکل (BOT) کرده است. بر این اساس، شرکت سامانه‌های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا (سیتاد) به عنوان اپراتور اول خدمات رسان به کسب‌وکارها (PGSB) در مراسم رونمایی از پروژه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته دولت مورخ 8 شهریور 1401 انتخاب و از رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران مجوز دریافت نموده‌اند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *