سیتاد در پیام‌رسان‌های ایرانی و بین المللی

سیتاد در پیام‌رسان‌های ایرانی و بین المللی

سیتاد در پیام‌رسان‌های ایرانی و بین المللی

یکی از رسالت‌های شرکت سیتاد ارائه اطلاعات به روز در حوزه دولت الکترونیک می‌باشد. سیتاد با سابقه فعالیت ده ساله در حوزه خدمات الکترونیکی دولت، در حال حاضر در نقش اپراتور گذرگاه خدمات دولت GSB و PGSB فعالیت می‌کند. این نقش که به مدت 7 سال به عنوان اپراتور اول گذرگاه عمومی خدمات دولت به سیتاد واگذار شده است، مسئولیت سیتاد را در ارائه صحیح خدمات بیشتر می‌کند. به همین منظور برای دسترسی آسان و احترام به علایق مخاطبان، اطلاع رسانی‌ها و محتواهای آموزشی سیتاد در فضای مجازی و در کانال‌های متعددی در اختیار علاقه‌مندان به حوزه دولت الکترونیک و فناوری‌های مرتبط قرار می‌گیرد.

سیتاد در پیام‌رسان‌های ایرانی و بین المللی

در حال حاضر پس از وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس sitaad.net که مرجع اصلی اطلاع رسانی‌های سیتاد محسوب می‌گردد شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکداین، آپارات، بله، ایتا و سروش نیز پیام‌رسان‌هایی هستند که سیتاد در آن‌ها حضور دارد و از طریق لینک‌های زیر در دسترس است:

صفحه اینستاگرام سیتاد : https://www.instagram.com/sitaad.ir/

صفحه لینکدین سیتاد: https://linkedin.com/company/sitaad

کانال سیتاد در آپارات: https://www.aparat.com/sitaad

کانال سیتاد در بله:  https://ble.ir/sitaad

کانال سیتاد در ایتا: https://eitaa.com/sitaad

کانال سیتاد در سروش: https://splus.ir/sitaad

لازم به ذکر است افرادی که تلفن همراه آن‌ها اپل است و امکان دسترسی به پیام‌رسان‌های ایرانی ندارند از طریق وب اپلیکیشن آنها می‌توانند به محتوای مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *