تفاهم‌نامه سیتاد و پرداخت الکترونیک سپهر

تفاهم‌نامه سیتاد و پرداخت الکترونیک سپهر

تفاهم‌نامه سیتاد و پرداخت الکترونیک سپهر

در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تفاهم‌نامه همکاری سیتاد و پرداخت الکترونیک سپهر منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه که در تاریخ پنجم مردادماه 1401 به امضای مدیرعامل محترم پرداخت الکترونیک سپهر، جناب آقای دکتر آقابابایی و مدیرعامل محترم سیتاد، جناب آقای مهندس پیشوایی رسیده است شرکت سپهر با بهره مندی از گذرگاه عمومی خدمات دولت از طریق سیتاد به عنوان اپراتور اول PGSB، به ارائه راه‌حل‌های هوشمند پرداخت در بستری امن و سریع می‌پردازد.

تفاهم‌نامه سیتاد و پرداخت الکترونیک سپهر

«شرکت پرداخت الکترونیک سپهر» یکی از ۱۲ شرکت دارنده مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. این شرکت  امروزه در زمینه خدمات ممتاز پشتیبانی انواع دستگاه‌های کارت‌خوان گامی مهم در صنعت پرداخت کشور برداشته است. توسعه و تقویت درگاه پرداخت امن اینترنتی ویژه وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی با پایداری و سرعت پاسخگویی کم‌نظیر از یک سو و سامانه‌های پرداخت موبایلی مانند کیف پول الکترونیکی که موردتوجه بانک‌های بزرگ کشور ازجمله بانک معظم صادرات ایران از سوی دیگر قرار گرفت سبب شد تا این شرکت جایگاه ویژه در صنعت پرداخت کشور داشته باشد. همچنین با معرفی عمومی اپلیکیشن پاس بر تعداد کاربران عمومی و مشتریان ثابت خدمات شرکت افزوده خواهد شد.

تفاهم‌نامه سیتاد و پرداخت الکترونیک سپهر

در این مراسم، جناب آقای دکتر آقابابایی طی سخنرانی خود در جمع رسانه‌ها ابراز امیدواری کردند که پرداخت الکترونیک سپهر با کمک و همراهی شرکت سیتاد، بتواند در درگاه پرداخت اینترنتی سپهر و کیف پول اعتباری پاس که از جمله خدمات پرداخت الکترونیک سپهر می‌باشد از استعلامات پایه دولتی نظیر شاهکار، ثبت‌احوال، کد پستی و امثالهم بهره مند شود.

جناب آقای پیشوایی نیز در ادامه با ابراز خرسندی از همکاری با بانک صادرات و پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت کشور، به سرمایه‌گذاری بزرگ سیتاد در پروژه PGSB جهت ارائه خدمات در بستر شبکه ملی اطلاعات NIX اشاره کردند و فرمودند که خدمات سیتاد در دسترس تمامی کسب‌وکارها و سازمان‌هایی است که بر بستر اینترنت خدمات ارائه یا دریافت می‌نمایند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *