تفاهم‌نامه همکاری سیتاد و ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ

تفاهم‌نامه همکاری سیتاد

تفاهم‌نامه همکاری سیتاد و ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ

در حاشیه دومین روز از نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲، تفاهم‌نامه همکاری شرکت سیتاد و ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ در حضور مدیران عامل گروه خدمات انفورماتیک راهبر و هلدینگ سرمایه‌گذاری بیمه ایران (سبا)  منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری سیتاد

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه در حوزه‌های دولت الکترونیک در تاریخ بیست و ششم مهرماه 1401 به امضا مدیرعامل محترم ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، جناب آقای علی محمدی‌زاده و مدیر عامل محترم سیتاد، جناب آقای مهندس پیشوایی رسیده است.

تفاهم‌نامه همکاری سیتاد

شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات با محوریت ایجاد یکپارچگی در صنعت بیمه، راهکارهای جامع فناوری اطلاعات در زمینه استقرار انواع سامانه‌های یکپارچه بیمه گری (سیب) را ارائه داده و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات در صنعت بیمه مشغول به فعالیت می‌باشد.

تفاهم‌نامه همکاری سیتاد

به نقل از راه‌پرداخت “در گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیک (PGSB) شرکت سیتاد، امکان همکاری با تأمین‌کنندگان خدمت یا سرویس‌گیرندگان فراهم‌شده است. در این گذرگاه اطلاعات، استعلام‌ها و خدمات الکترونیکی بین نهادهای خصوصی و دولتی در بستر اینترنت فراهم است و کسب‌وکارها می‌توانند صرفاً از طریق بازارچه خدمات سیتاد و بدون نیاز به مذاکرات متعدد و طولانی با سازمان‌های گوناگون به استعلامات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.”

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *