فرم درخواست مشاوره

فرم درخواست مشاوره​

در زیست بوم کسب و کارهای دیجیتال توسعه یافته، همواره تجمیع و عرضه متمرکز خدمات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. از همین‌رو کسب وکار‌های مبتنی‌بر پلتفرم‌های الکترونیکی توانسته‌اند بخش مهمی از سهم اقتصاد دیجیتال را به خود اختصاص بدهند.

در همین راستا گذرگاه عمومی خدمات دولت (PGSB) که با عنوان فارسی «سروا» نامگذاری شده است به منظور پاسخ به این نیاز دولت الکترونیکی کشور، راه اندازی گردیده و راهکاری برای یکپارچه‌سازی، تجمیع و عرضه متمرکز وب‌‌سرویسهای دولت به مردم و کسب و کارها ارائه می‌دهد.

با استفاده از بازارچه API موجود در سامانه «سروا»، بستر لازم برای راه اندازی کسب و کارهایی فراهم می‌شود که نیاز به انبوهی از APIها از چندین سامانه‌ مختلف دارند و می‌توانند تمامی آنها را به صورت یکپارچه از این سامانه دریافت کنند.

تاکنون بیش از 16 دستگاه اجرایی اصلی کشور که پر مخاطب ترین سرویس‌های الکترونیکی را داشته‌اند از طریق «سروا» در حال ارائه خدمات الکترونیکی به بیش از 280 شرکت و کسب وکارهای بخش خصوصی می باشند و تعداد سرویس‌ها به صورت مستمر رو به افزایش است.

در صورتی که کسب و کار شما هم نیاز به اتصال به سامانه های مختلف دولتی را دارد، فرم ذیل را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما در تماس باشند.

فرم درخواست مشاوره (#9)